tag:blogger.com,1999:blog-2206415043952264778.post1815227542545034976..comments2013-10-13T11:40:21.471-07:00Comments on Digimarkkinointia : Konversio on tärkeä osa digimarkkinointiaMirkahttp://www.blogger.com/profile/01529292185347803995noreply@blogger.comBlogger10125tag:blogger.com,1999:blog-2206415043952264778.post-6491349392433687622013-03-12T13:37:42.646-07:002013-03-12T13:37:42.646-07:00Hyvää konversaatiota konversiosta! Osui ja upposi,...Hyvää konversaatiota konversiosta! Osui ja upposi, tuijotetaan aivan liikaa liikennettä ja ihastelellaan räjähdysmäisesti kasvavia kävijälukuja. Analytiikka pitäisi olla yhtä automaattista kuin sähköpostien luku. Kaikille digibisneksessä mukana olevalle.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02596277930803243341noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2206415043952264778.post-36833164304318610432013-03-11T02:01:47.026-07:002013-03-11T02:01:47.026-07:00Varmasti tulee moniakin :) asia meillä jatkuvasti ...Varmasti tulee moniakin :) asia meillä jatkuvasti kehityksen alla... Mirkahttps://www.blogger.com/profile/01529292185347803995noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2206415043952264778.post-3039340544416078572013-03-09T04:09:21.169-08:002013-03-09T04:09:21.169-08:00Omilla sivuillanne on selkeästi asiaa mietitty. Tu...Omilla sivuillanne on selkeästi asiaa mietitty. Tulisiko mieleen kuitenkin vielä jotain parannusehdotuksia niiden tehokkuuden kasvattamiseksi?Ilkka Kauppinenhttps://www.blogger.com/profile/00174453309617801810noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2206415043952264778.post-64029293510335933082013-02-21T14:12:14.506-08:002013-02-21T14:12:14.506-08:00Erittäin hyvin kirjoitettu. Liian vähän löytyy tän...Erittäin hyvin kirjoitettu. Liian vähän löytyy tänä päivänä selkeästi eistettyä asiaa. Go Mirka!Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17676320453868772138noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2206415043952264778.post-20356061518954084672013-02-19T10:01:48.847-08:002013-02-19T10:01:48.847-08:00Mirkalle kiitos helposti omaksuttavasta ja luettav...Mirkalle kiitos helposti omaksuttavasta ja luettavasta blogikirjoituksesta. Komppaan kaikkia edellisiä kommentteja. SOSTACin mallissa tuli selkeästi esille, miksi kaikki liittyy kaikkeen, eli jos tuntee asiakkaansa - voi päästä tuloksiin nopeasti. Konversiota voi nostaa niin monella eri tavalla, kunpa saisin nyt itsellenkin asiasta konkretiaa. Kuinka moni teistä on jo nostanut konversiota tämän kuukauden aikana ja millä tavoin? Antakaa vinkkiä!Oili Ruokamohttps://www.blogger.com/profile/07059768567661583218noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2206415043952264778.post-13423057766043067452013-02-18T12:49:07.686-08:002013-02-18T12:49:07.686-08:00Samaa mieltä edellisten kanssa, tosi selkeä ja hyv...Samaa mieltä edellisten kanssa, tosi selkeä ja hyvä kirjoitus. Ja tosiaan hyvä pointti, että jokaisen yrityksen nettisivuilla tulisi olla tarkoitus/tavoitteet (turhan usein yrityksillä on nettisivut vain siksi että muillakin on).Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/02962513745909645991noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2206415043952264778.post-85930983600428565172013-02-17T07:48:57.041-08:002013-02-17T07:48:57.041-08:00Kivan selkeä kirjoitus Mirka! Olen samaa mieltä et...Kivan selkeä kirjoitus Mirka! Olen samaa mieltä että myös ei-myynnillisessä tarkoituksessa pitäisi sivullaolla jokin tarkoitus, on se sitten tietoisuuden kasvattaminen esimerkiksi niin kaikella voi asettaa jonkin tavoitteen jota nykytekniikalla onnistuu seuraamaan.Laurahttps://www.blogger.com/profile/12865458925013925158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2206415043952264778.post-1286076248022549902013-02-12T23:47:15.911-08:002013-02-12T23:47:15.911-08:00Komppaan Suvia, tosi selkeä ja hyvin kirjoitettu p...Komppaan Suvia, tosi selkeä ja hyvin kirjoitettu postaus, kiitos siis siitä. :) Tuli mieleen että pitäisi ehdottomasti pitää se käyttäjä-ystävällisyys mielessä kaikessa tekemisessä.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/12861518806943443496noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2206415043952264778.post-9775358661860484612013-02-11T00:05:04.040-08:002013-02-11T00:05:04.040-08:00Kiitos Suvi! Niin, pauhasin näköjään sen verran pa...Kiitos Suvi! Niin, pauhasin näköjään sen verran paljon konversion ja myynnin yhteydestä, että jäi toiselle huomiolle se, että konversiolla voi tosiaan mitata muutakin kuin myyntiä. Mielestäni myös ei-kaupallisella verkkosivulla voi ja kannattaa mitata niitä asioita, joista voi päätellä esim. ihmisten kiinnostusta verkkosivuston sisältöä ja sanomaa kohtaan. :)Mirkahttps://www.blogger.com/profile/01529292185347803995noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2206415043952264778.post-85012135613231719452013-02-09T11:04:00.246-08:002013-02-09T11:04:00.246-08:00Hyvä kirjoitus! Ei-kaupallisten verkkosivustojen k...Hyvä kirjoitus! Ei-kaupallisten verkkosivustojen konversion seuraaminen ei varmaankaan ole vielä kovin yleistä (tai sitten on!) - myös meidän pitäisi tässä skarpata ja miettiä kampanjakohtaiset tavoitteet paremmin ja tarkemmin :)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/04922045501133941873noreply@blogger.com